Informacije o najmu

Što je potrebno prilikom preuzimanja vozila?

Prilikom preuzimanja vozila potrebno je posjedovati važeću osobnu iskaznicu, važeću vozačku dozvolu i sredstvo sigurnosnog pologa, kreditnu karticu ili gotovinu. Na kreditnoj kartici potrebno je imati dovoljno sredstava kako bi se mogao autorizirati potreban iznos depozita. Iznos depozita (autorizacije ili gotovine) ovisi o cijeni najma, unajmljenoj vrsti i kategoriji automobila te izabranim paketima pokrića.

Kreditna kartica može biti terećena za sve dodatne troškove koji se mogu pojaviti za vrijeme trajanja najma.

Uvjeti plaćanja

Za proces naplate najma prihvaćamo gotovinu, sve kreditne i debitne kartice kao što su: Eurocard / MasterCard, Maestro, Visa Card, Diners

Predautorizacija je moguća isključivo putem kreditne kartice

Korisnik usluge mora biti vlasnik  kreditne kartice.

Vozačka dozvola

Vozačke dozvole koje nisu otisnute latinicom (arapski, japanski, ćirilica, itd.) trebaju biti popraćene međunarodnom vozačkom dozvolom.

Trajanje najma i grace period

Vozila se iznajmljuju na bazi 24 sata, a dozvoljava se 59 minuta kašnjenja bez naplate. Nakon 60 minuta kašnjenja, naplaćuje se cijeli dan korištenja.

Promjena rezervacije

Rezervacija se može mijenjati ili otkazati do 48 sati do početka najma bez naknada, ukoliko stranka otkaže rezervaciju unutar 48 sati prije početka najma, snosi rizik plaćanja polovice iznosa najma.

Rezervaciju se može mjenjati ili otkazati mailom na info@autorent.hr

Ne preuzimanje vozila

U slučaju da korisnik nije preuzeo vozilo, nije preuzeo u dogovoreno vrijeme, a nije o tome pravovremeno obavijestio Autorent rent a car, moguće su dodatne naplate.

Opći uvjeti pokrića

Prilikom preuzimanja vozila moguće je odabrati neku vrstu osiguranja ili nekog drugog dodatka.

Vrste osiguranja

START  (CDW / TP) =  osiguranje vozila sa franšizom/učešće u šteti nastaloj na karoseriji vozila (visina franšize ovisi o klasi vozila), TP – zaštita od krađe (Teft Protection) ograničava odgovornost vozača za troškove nastale krađom  ili oštećenja nastalih zbog krađe ili pokušaja krađe, samim time učešće je u skladu s uvjetima Ugovora o najmu. Ovo pokriće ne odnosi se na osobne stvari.

BASIC = START + otkup dijela franšize/učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila (visina franšize ovisi o klasi vozila) 

PREMIUM = BASIC + SCDW (otkup franšize/otkup odgovornosti za štetu nastalu na karoseriji vozila), WUG ( otkup franšize za štetu nastalu na podvozju, staklima te kotačima vozila)

START 

Korisnik je odgovoran za sljedeće iznose:

10.000,00 kn (Gradski) / po štetnom događaju

15.000,00 kn (Karavan, Kompakt, Limuzina, Monovolumen, Suv) / po štetnom događaju

25.000,00 kn (Kombi) / po štetnom događaju

25.000,00 kn (Luksuzni) / po štetnom događaju

BASIC

Korisnik je odgovoran za sljedeće iznose:

5.000,00 kn (Gradski)

7.500,00 kn (Karavan, Kompakt, Limuzina, Monovolumen, Suv)

12.500,00 kn (Kombi)

12.500,00 kn (Luksuzni)

Rizik i korisnička odgovornost mogu biti smanjene prihvaćanjem odgovarajućih dodataka na sljedeći način:

PREMIUM

Korisnik je odgovoran za sljedeće iznose:

1.500,00 kn (Gradski) / po štetnom događaju

2.000,00 kn (Karavan, Kompakt, Limuzina, Monovolumen, Suv) / po štetnom događaju

5.000,00 kn (Kombi) / po štetnom događaju

5.000 kn (Luksuzni) / po štetnom događaju

SCDW (Super collision damage waiver)

je pokriće za cjelokupni otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila.

WUG (Wheels, undercariage and glass protection)

je cjelokupno pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na podvozju, staklima te kotačima vozila.

Dodaci

Cross border – korisnik plaća naknadu za prelazak granice, a obavezan je  navesti plan prelaska granice prilikom same rezervacije ili preuzimanja vozila.

U slučaju da korisnik ne plati dodatnu naknadu i napusti Republiku Hrvatsku bez da je obavijestio rent a car, a vozilo se ošteti izvan granica Republike Hrvatske, sva dodatna pokrića koje je korisnik odabrao neće biti važeća i može biti terećen za ukupan iznos štete nastale na vozilu 

Prelazak granice naplaćuje se 50,00 kn po danu, maksimalna naplata 1.000,00 kn

Dodatni vozač – dodatna osoba koja je ovlaštena upravljati automobilom naplaćuje se 50,00 kn po danu, maksimalna naplata 600,00 kn

Dječja sjedalica – Dječje sjedalo zakonska je obaveza do 12 godine djetetova života ili 135 cm visine djeteta.

Korisnik može unajmiti dječje sjedalo različitih veličina a potrebno je odabrati ono  koje najviše odgovara uzrastu djeteta:

Dječje sjedalo (0-18 kg) u iznosu od 76,00 kn / dan (760,00 kn max po najmu)

Dječje sjedalo (15-36 kg) u iznosu od 76,00 kn / dan (760,00 kn max po najmu)

U slučaju prometne nesreće, krađe, pogonske neispravnosti vozila ili dr. korisnik je obvezan:

  1. čuvati vozilo do njegova preuzimanja od strane Najmodavca;
  2. zabilježiti imena i adrese sudionika i svjedoka;
  3. pozvati policiju i osigurati njihov zapisnik, osim u slučaju pogonske neispravnosti;
  4. bez odlaganja dati izjavu o događaju u najbližoj poslovnici Najmodavca.
  5. U slučaju da korisnik ne osigura policijski zapisnik, prihvaćanje TP / CDW, CDW + ili SCDW ne umanjuje odgovornost korisnika za štetu, obzirom da nije postupio u skladu sa gore navedenim postupcima.

Troškovi koji nisu pokriveni od strane Autorent-a niti mogu biti pokriveni dodatnim pokrićem

Gubitak ili krađu prtljage i/ili osobnih stvari u vozilu.

Novčane kazne za prometne prekršaje, nepropisno zaustavljanje i parkiranje, kao i troškove parkirnih karata.

  1. Troškove nastale zbog pogrešno utočenog goriva.
  2. Troškove za izgubljen, ukraden ili oštećen ključ vozila.
  3. Troškove za izgubljene, ukradene ili oštećene dokumente vozila
  4. Troškove štete nastale zbog nemara – prazan akumulator.
  5. Troškove štete u unutrašnjosti vozila.
  6. Troškove gubitka opreme (rezervnog kotača, seta za popravak gume i pripadajućeg alata, rolo /police prtljažnika) i etuija s dokumentacijom vozila i uputama za korisnike).
  7. Troškove štete na dodatnoj opremi.
  8. Troškove nastale zbog zlouporabe vozila.
  9. Troškove nastale zbog nepridržavanja uvjeta za održavanje vozila navedenih u priloženoj servisnoj knjižici.
  10. Troškove štete na vozilu nastale pod utjecajem alkohola ili opijata.
  11. Troškove izvlačenja vozila iz nedostupnih područja (npr. izvlačenje vozila iz blata u slučaju nekorištenja prvorazrednih prometnica).
  12. Troškove nastale vožnjom na neasfaltiranim putovima.
  13. Troškove nastale prilikom vožnje utrka ili sudjelovanja vozila na sportskim događajima.
  14. Troškove nastale zbog preopterećenja vozila ljudima ili teretom.
  15. Troškove za štete prouzročene od strane osobe koja u ugovoru o najmu nije navedena kao glavni ili dodatni vozač.
  16. Troškove nastale u slučajevima kada vozač ili dodatni vozač koji je naveden u ugovoru o najmu nema valjanu vozačku dozvolu ili ima zabranu upravljanja motornim vozilom.
  17. Ostalo: Oštećenje brisača, i brava na vozilu. Krađu ili gubitak vanjskih dijelova vozila bez dostave policijskog zapisnika. Troškove šteta uzrokovane korištenjem krovnih nosača ili prtljagom na nosačima. Štete nastale utovarom ili istovarom tereta ili prtljage te odlaganjem tereta ili prtljage na krov, poklopac motora ili slično. Troškove uzrokovane ignoriranjem zvučnih i vizualnih obavijesti vozila.

Dostava i preuzimanje

Za vrijeme radnog vremena

Dostava tj preuzimanje vozila u krugu od 10 km od središnjeg ureda se naplaćuje 130,00 HRK, a vrši se u vrijeme rezervacije

Preuzimanje / povratak van radnog vremena poslovnica

Za rezervacije izvan radnog vremena poslovnice naplaćuje se dodatna naknada od 180,00 HRK.

Korisnik je odgovoran za plaćanje svih prometnih i parking kazni nastalih tijekom najma.

Izgubljen ključ

U slučaju gubitka ključa naplaćuje se minimalna naknada u iznosu od 1.800,00 HRK

Gubitak dokumenata i registarskih oznaka

U slučaju gubitka dokumenata vozila, naplaćuje se naknada u iznosu od 1500,00 HRK.

Korisnik je dužan prijaviti gubitak policiji i dostaviti policijski zapisnik o gubitku službene isprave.

Čistoća vozila

U slučaju da vozilo prilikom povratka iz najma zahtijeva posebne procedure čišćenja (npr. uklanjanje mirisa, dlaka životinja, izlijevanja tekućina) nakon povratka, naplatit će se minimalna naknada od 500,00 HRK za osobna vozila ili 1.000,00 HRK za kombi vozila.

Pušenje u vozilu nije dozvoljeno

U slučaju pušenja u vozilu naplatiti će se naknada od 1500,00 HRK

Sve cijene uključuju PDV.

Navedene cijene ne važe za korisnike sa posebnim ugovorima i korporativne klijente.

© Copyright – Auto Rent

Zračna luka Franjo Tuđman M Z L Z – Zagreb (Pleso), 10000 Zagreb, Hrvatska. Telefon: +385 (0)95 1988 292. Registar trgovačkih društava MB: 2737124, Trgovački sud u Zagrebu, OIB: 23661176533, Zagrebačka banka: IBAN HR7623600001102344832, SWIF: ZABA-HR2X

Izjava o zaštiti osobnih podataka

Powered by mAutoRent | Developed by krMedia